מינויים

ד"ר ערן לשם מונה למנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה ב"הלל יפה"

ד"ר לשם, מומחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה, בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות, מחליף בתפקיד את ד"ר גיא רוזן, שעבר לבוסטון, ארה"ב

ד"ר ערן לשם, מנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה ב"הלל יפה". צילום: דוברות בית החולים

מינוי חדש במערך הלב של המרכז הרפואי הלל יפה בחדרה: ד"ר ערן לשם מונה למנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה. ד"ר לשם, בוגר לימודי רפואה באוניברסיטת בן גוריון, התמחה ברפואה פנימית וקרדיולוגיה בבית החולים איכילוב בתל אביב. הוא גם בעל תואר שני במינהל מערכות בריאות מטעם בית הספר לניהול באוניברסיטת בן גוריון.

לאחר השלמת התמחותו ביצע ד"ר לשם השתלמות עמיתים מחקרית וקלינית של כארבע שנים בתחום הפרעות קצב הלב ב-Beth Israel Deaconess Medical Center, בבוסטון, ארה"ב, המסונף לאוניברסיטת הרווארד. במהלך עבודתו בארה"ב ד"ר לשם עסק רבות במחקר של טכנולוגיות אבלציה ומיפוי לב וסייע לפיתוח של טכנולוגיות וטכניקות חדישות בתחום ופרסם קרוב ל-20 עבודות בנושאים אלה. בחזרתו לישראל הצטרף ד"ר לשם למערך הלב בבית חולים שיבא כרופא בכיר במכון ע"ש דוידאי להפרעות קצב.

ביולי 2022 הצטרף למרכז הרפואי הלל יפה כמנהל היחידה לאלקטרופיזיולוגיה וקוצבי לב בבית החולים והחליף את ד"ר גיא רוזן, שעבר לבוסטון, ארה"ב. היחידה לאלקטרופיזיולוגיה היא חלק ממערך הלב של "הלל יפה", בראשותו של פרופ' אריאל רוגין. היחידה עוסקת בתחומים כגון טיפול ואבחון בהפרעות קצב, בדיקות אלקטרופיזיולוגיות פולשניות, פעולות אבלציה של הפרעות קצב, השתלות של כל סוגי קוצבי הלב והדפיברילטורים ועוד.

במסגרת תפקידו החדש מתכנן ד"ר לשם, החבר באיגוד הקרדיולוגי בישראל והחוג לקיצוב ואלקטרופיזיולוגיה ובאגודה האירופאית לקצב לב (EHRA), לשים דגש על המשך פיתוח היחידה לטיפול כוללני בכל הפרעות הקצב, כולל הכנסת פעולות וטכנולוגיות חדישות. תשומת לב מרובה תופנה ליצירת קשר בלתי אמצעי עם המחלקה לרפואה דחופה והמחלקות הפנימיות לשם מקסום הטיפול במטופלים עם בעיות קצב. עוד מתכנן ד"ר לשם לחזק את הקשר של היחידה עם רופאי הקהילה בתחום הקרדיולוגיה והמשפחה בסביבות המרכז הרפואי.

נושאים קשורים:  ד"ר ערן לשם,  בית החולים הלל יפה,  אלקטרופיזיולוגיה,  הפרעות קצב לב,  חדשות,  מינוי
תגובות
אנונימי/ת
10.08.2022, 19:06

בהצלחה

אנונימי/ת
10.08.2022, 19:09

זכו, בהצלחה

ערן בהצלחה!