חדשות

משרד הבריאות על המלר"ד החדש באיכילוב: אין דבר כזה "בית חולים לרפואה דחופה"

בעוד שבאיכילוב חגגו אמש את פתיחת בית החולים החדש לרפואה דחופה עם דנה אינטרנשיונל, במשרד הבריאות מתנגדים להגדרת היחידה המורחבת בשם "בית חולים" וטוענים: נדרש לכך רישיון

דנה אינטרנשיונל חנכה את אמפי ההופעות החדש על גג בית החולים החדש לרפואה דחופה ע״ש סילבן אדמס ב"איכילוב". צילום: דוברות בית החולים

במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב ייחנך היום (ה') מה שהנהלת המרכז הרפואי כינתה "בית חולים לרפואה דחופה". מנכ"ל "איכילוב", פרופ' רוני גמזו, הבהיר הבוקר בערוץ 12 כי היחידה החדשה היא חדר מיון משודרג וגדול הרבה יותר מזה הקיים, שישתרע על ארבע קומות כולל מחלקת אשפוז, מה שחייב גם גיוס כוח אדם נוסף.

בית החולים לרפואה דחופה יישא את שמו של הנדבן שתרם להקמתו, סילבן אדמס ובטקס חנוכתו ישתתף גם ראש הממשלה יאיר לפיד.

אלא שבמשרד הבריאות, כך לפי דיווח של מיטל יסעור בית-אור ב"ישראל היום", יש התנגדות להגדרת היחידה החדשה "בית חולים" ובין הנימוקים: בית חולים חדש מחייב קבלת רישיון. הנהלת "איכילוב" טוענת לעומת זאת שאין מדובר אלא ביחידה גדולה בתוככי המרכז הרפואי ולא בקמפוס נפרד ולשם כך אין צורך ברישיון נפרד.

עוד מדווח כי "בכיר במשרד הבריאות אמר: 'אין דבר כזה בית חולים לרפואה דחופה. פנינו ל'איכילוב' לקבל הבהרות. קיבלנו הסברים רפואיים. לבית החולים תהיה הנהלת עצמאית ותקציב עצמאי. מה ש'איכילוב' עושים זה צעד שיווקי".

בתוך כך נמסר הבוקר מדוברות "איכילוב" כי אמש, "רגע לפני הפתיחה הגדולה היום, דנה אינטרנשיונל המלכה חנכה את אמפי ההופעות החדש של תל אביב, על גג בית החולים החדש לרפואה דחופה ע״ש סילבן אדמס ב'איכילוב', במסיבה מטורפת ובלתי נשכחת לצוותים המסורים של חדר המיון".

נושאים קשורים:  דנה אינטרנשיונל,  איכילוב,  מלר"ד,  רפואה דחופה,  פרופ' רוני גמזו,  חדשות
תגובות
אנונימי/ת
29.07.2022, 09:16

איכילוב שוב מתמקדים במה שהם מתמקצעים בו, יחסי ציבור, במקום ברפואה…

אנונימי/ת
29.07.2022, 09:50

גם בגיוס תרומות היות וידו של משרד הבריאות קצרה מהושיע. דנה אינטרנשונל התלבטה רבות אם להופיע על הגג באיכילוב או לערוך הופעה במחלקה הגיריאטרית בהלל יפה. לבסוף המצפון הכריע.

אנונימי/ת
29.07.2022, 09:51

איזה קטא....דומה ל"חולילנן" ועסקת הצוללות, שוקם כל מבצעיםת אחר כך מדיינים. מה ז"א "משרד הבראיות מתנגד"? בנו באיכילוב השושו?